Subject: FW: Kambja vallas Külitsel Pärna tee 10 ja 12 detailplaneeringust
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 11:38:03 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 7, 2025 4:15 PM
To: Kristi Kuuse <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Toomas Raud' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; 'Riivo Leiten'
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kambja vallas Külitsel Pärna tee 10 ja 12 detailplaneeringust

Tere!

Saadan läbivaatuseks ja märkuste tegemiseks Kambja vallas Külitse alevikus
Pärna tee 10 ja 12 maaüksuse detailplaneeringu planeerimisettepaneku.

Soovime teha koostööd transpordiametiga enne, kui omavalitsus saadab
ametlikult kooskõlastamise taotluse.

Lisaks planeeringufailidele edastan jooniste DWG faili.

Tervitades

Mart Hiob

Tel 501 4767

AB Artes Terrae